|
|
|
|
|
|
Mercuri International Poland |
Branże: kursy szkolenia/firmy szkoleniowe, kursy szkolenia/zarządzanie marketing |
|
Adres: Puławska 435a, 02-828 Warszawa |
|
Telefon(y): 22/ 546 89 99 |
Fax(y): 22/ 546 89 98 |
Email:
mercuri.poland@mercuri.pl
|
Strona WWW:www.mercuri.net
|
Godziny otwarcia: 9.00-17.00 |
|
Opis działalności: Mercuri International jest firmą konsultingowo-szkoleniową. Pomagamy współpracującym z nami firmom w osiąganiu i utrzymaniu konkurencyjnej pozycji rynkowej. Uzyskujemy to dzięki podwyższaniu poziomu kompetencji na każdym szczeblu i w każdej dziedzinie: zarządzania, marketingu, sprzedaży i serwisu, jak również działając na rzecz usprawnienia procesu komunikowania się wewnątrz firmy. Szczególny nacisk kładziemy na działalność handlową firmy i jej ukierunkowanie na klienta. Za ważne uznajemy także właściwe planowanie pracy w całej firmie.
|
| Oferta: Kierujemy nasze programy do:
Osób zarządzających organizacją handlową lub szefów działu sprzedaży. Szkolimy ich w budowaniu strategii handlowych i koordynowaniu działań. podlegającego im personelu - oferujemy nowatorskie i proste jednocześnie, a przy tym praktyczne narzędzia służące w/w celom. Narzędzia te w bardzo wielu przypadkach są opatentowanymi modelami wypracowanymi przez Mercuri International.
Pracowników średniego szczebla kierowniczego. Są oni bardzo ważnym ogniwem łączącym zarząd z personelem frontowym, zwykle wymaga się od nich umiejętności przewodzenia, motywacji, rekrutacji, wprowadzania do firmy, ustalania systemu raportowania i monitorowania, wyznaczania celów, planowania sprzedaży, negocjowania, a często również sprzedaży bezpośredniej. Mercuri International mając ponad czterdziestoletnie doświadczenie w szkoleniu pracowników działu sprzedaży może Państwu zapewnić pełny zakres szkoleń umożliwiających uzyskanie niezbędnej dla efektywnego działania wiedzy.
Personelu, który jest bezpośrednio odpowiedzialny za sprzedaż lub obsługę klientów.
Na tym poziomie proponujemy Państwu szkolenia wpływające bezpośrednio na efekty sprzedaży i wizerunek firmy na rynku. Są to zagadnienia takie jak: techniki sprzedaży, wyszukiwanie i sposoby docierania do klientów, sztuka komunikowania się, prezentowanie ofert, prezentacje przed grupą, reakcja na zastrzeżenia klienta, sposoby przedstawiania ceny, techniki negocjacji, techniki zamykania sprzedaży, psychologia kupowania, telemarketing i inne.
|
|
|
|
|
Polecamy
|
|
|
Polecamy
|
|
|
|